Racing team v roce 2012

V roce 2012 jsme se z Michlalem rozhodli po některých nejasnostech a změnách v podmínkách teamu IV Racing pro změnu.

Nakonec jsme zakotvili v polském teamu Irka Sikory a jeli jsme celý šampionát Alpe Adrie. Ve vynikající konkurenci se nám podařilo vybojovat titul.

Já jsem připravoval motorku nadějnému závodníkovi Davidu Oředníčkovi, který nám pomáhá z finanční stránkou už pár let. Dohromady jsme udělali pořádný kus práce a David se nakonec probojoval a postoupil na Mistrovství Evropy do Španělska na okruh Albacete, kde kluci předvedly poslední souboje v tomto roce.

 

Racing team v roce 2011

Rok 2011 byl trochu poznamenán tím, že Viktor ukončil závodění a byla tak téměř celá sezona na Michalovi, aby ji dostatečně za financoval.

S příchodem nových posil do teamu s číslem 90 Michal Drobný a s číslem 14 Jan Nimerfold, se nám ale v teamu udělala pěkná partička. Klukům se u nás v teamu líbilo a nakonec z toho byla další pěkná sezona.

 

Racing team v roce 2010

Rok 2010 byl opět ve spojení s Michalem Fillou a novou výzvou postarat se o team Viktora Nosse, který měl perfektní nápad pokusit se rozchodit značku zcela neznámou v silničních závodech a to bylo BMW S1000RR.

Číst dál

 

Racing team v roce 2009

V roce 2009 jsem se opět vrátil do Mistrovství světa. Spolu s Michalem Fillou se nám nepodařilo sehnat dostatečný obnos peněz na pokračování v další sezoně.

Číst dál

 

Racing team v roce 2008

V roce 2008 jsme se dohodli z Michalem Fillou, že pojedeme SSP a zkusíme se poprat o nejlepší příčky v Německém mistrovství IDM.

Sešli jsme se v teamu Jirky Brože a na řadu přišlaYAMAHA R6 a krásné testování ve Španělské Cartageni a Almérii.

Číst dál

 

Racing team v roce 2006 – 2007

V roce 2006 jsem se dostal do Mistroství světa a zakotvil v rakouském teamu LBR Ducati, kde jsme spolu s Christiánem Zaiserem a Yvesem Poltzerem procestovali celý svět.

Pracovali jsem na překrásném stroji značky Ducati 748 Ra výsledky byly opravdu zajímavé.

Číst dál

 

Racing team v roce 2005

Přišel rok 2005 a mé rozhodnutí, jestli zůstat v motocyklech jako mechanik a věnovat se tomu naplno. Přišla nabídka od Jirky Draždáka a já si řekl, že to zkusím, byl to velký zlom pro mě i co se týče techniky, šlo o Yamahu R1 a motorka se přivezla od jezdce z mistroství světa. Jednalo se o stroj velmi zkušenýho závodníka Noriuki Haga a motorka to byla velmi nádherná.
Číst dál